Gør det nemt for dine kunder at betale deres fakturaer automatisk gennem Collection Management. Du kan være sikker på, at du modtager betalinger til tiden, samtidig med at du styrker din virksomheds pengestrøm. Simplificér opkrævningsprocessen i dit debitorbogholderi ved at eliminere komplicerede trin for dine kunder.
Med Collection Management kan du opkræve og modtage dine kundeindbetalinger i ét og samme sekund
Effektivitet og nøjagtighed er afgørende for enhver virksomheds opkrævningsproces. Med Collection Management kan du opkræve og modtage dine kundeindbetalinger øjeblikkeligt, alt sammen i ét og samme sekund. Denne tæt integrerede løsning tilbyder et omfattende sæt af funktioner, der sikrer en problemfri opkrævningsproces fra start til slut.
Collection Management er tæt integreret med andre opkrævningsudbydere. Den tætte integration sikrer, at din opkrævningsproces kører helt uden problemer – lige fra at generere Direct Debit betalingsforslag til at modtage øjeblikkelige statusopdateringer.
Hold styr på din likviditet – få overblik over alle dine aftaler og betalingsstatusser direkte fra Business Central. Så snart din faktura er afsendt, håndterer din bank selve opkrævningsprocessen, mens du holdes opdateret omkring betalingsstatussen.
Skalérbar løsning, som passer til dine behov, uanset om du arbejder inden for eller handler med B2B eller B2C. Bruger du en eller flere opkrævningsmetoder, så er arbejdsgangen den samme, når du skal finde indbetalingerne.
Du behøver ikke bekymre dig om formatændringer i de forskellige opkrævningsservicer; vi har styr på det for dig. Med Collection Management får du én udbyder til at håndtere alt vedr. dine debitorer.
Collection Management automatiserer betalingen, så processen næsten sker af sig selv. Det sikrer hurtig og enkel opkrævning, samtidig med at du kan holde styr på alle opkrævningsaftaler. Hver kundes foretrukne opkrævningsmetode registreres og tilføjes automatisk, når der oprettes en ordre, faktura eller kreditnota i Business Central.