Hos UNI4C er gode partnere afgørende for din succes!
Vores partnere er nøje udvalgt og tilbyder ekspertise og løsninger, der hjælper med at skabe effektivitet, øge produktiviteten og forbedre resultaterne i din virksomhed. Tilsammen kan vi sammensætte og tilpasse løsninger der dækker netop din virksomheds unikke behov.
Tilføjelserne fra vores partnere er velafprøvede, succesfulde løsninger der benyttes af tusindvis af virksomheder i deres daglige drift. Dette sikrer dig maksimalt værdiudbytte. Deres store produktkendskab og erfaring minimerer risici for dig og du vil altid nyde godt af innovationen og forbedringer.
Kort sagt, vores partnere er ikke blot underleverandører til UNI4C, men værdifulde samarbejdspartnere, der giver dit ERP-system endnu mere værdi.
Få det maksimale ud af din forretning med Microsoft Dynamics 365
Microsoft er ét af verdens største it-firmaer. De leverer forretningsløsninger og et komplet økosystem af forretningsapplikationer der er essentielle for virksomhedsdriften. Microsoft Dynamics 365 Business Central er den seneste udvikling af ERP-platformen Dynamics NAV. Et økonomisystem der optimerer din virksomheds økonomiske styring og daglige drift.
Accelerering af finansprocesser
Continia er en dansk softwarevirksomhed, der leverer en omfattende udvidelsessuite til Business Central. De mest populære udvidelser er Document Capture og Payment Management. Deres løsninger gør det muligt for virksomheder at behandle, sende og modtage bilag og data hurtigt og sikkert.
UNI4C er stolte af at være blevet Premium Solution Partner hos Continia. En anerkendelse, der gives til partnere med særlig ekspertise og erfaring i Continia-løsninger til Business Central.
Nøglen til skræddersyet ERP-løsning
KeyBalance er en danskejet softwareproducent, der udvikler, producerer, implementerer og supporterer ERP- og økonomisystemer til små og mellemstore virksomheder. Deres moderne og brugervenlige ERP-platform håndterer økonomistyring, kundekartotek, produktion, lager og administrative processer. Systemet kan skræddersys præcist efter dine behov, hvilket forbedrer sammenhængen og øger effektiviteten i hele din virksomhed.
Integrér dit lager med resten af din forretning
Tasklet Factory er et dansk firma, der udvikler mobile scannerløsninger, som kan integreres med dit ERP-system, f.eks Dynamics 365 Business Central. En effektiv løsning til lagerintegration, så lagermedarbejderen kan arbejde både online og offline. Tasklet Factory’s løsninger sælges gennem et netværk af dedikerede Microsoft Dynamics partnere såsom UNI4C.
Træf bedre beslutninger på et oplyst grundlag
Solver er førende inden for cloud-baserede budgetterings- og rapporteringsværktøjer til blandt andet Microsoft Dynamics 365 Business Central. Uanset om du arbejder med data i regneark eller indsamler dem fra forskellige kilder, samler Solver det hele i én brugervenlig platform, der fungerer som en enkelt kilde til det gode overblik.
Point-of-Sale på den rigtige måde
POS-ONE er et dansk softwarefirma som hjælper virksomheder med at levere en bedre kundeoplevelse og køre deres forretninger mere effektivt med en intuitiv kasseløsning. Med POS365 får du et komplet kassesystem, der kan alt det, du har brug for, samlet i en moderne og brugervenlig løsning. Du kan administrere alt lige fra indkøb og salg til varehåndtering, bogføring og regnskab.
Dataintegration mellem systemer og processer
Connectify er et dansk firma som består af integrationsspecialister, der har arbejdet med dataoverførsel mellem eCommerce-platforme og ERP-systemer siden 2014. Ved at bygge bro mellem systemer og datakilder sikrer de, at dine systemer taler sammen, hvilket forbedrer virksomhedens produktivitet og informationsstrøm.
Projektoprettelse på kort tid
Pryme Global specialiserer sig i projekt- og ressourcestyring for projektorienterede og servicebaserede virksomheder. Deres løsninger muliggør omfattende projektstyring med planlægning, ressourceallokering, omkostningskontrol og detaljeret rapportering. Processer, mennesker og data bliver koblet sammen – fra start til slut.
Cloud-baseret POS løsning til global detailhandel
NaviPartner er et dansk ERP-hus der har specialiseret sig i at udvikle og implementere cloud-baserede løsninger til detailhandel og attraktioner på globalt plan. De tilbyder en cloud-native point of sale (POS) løsning bygget på Microsoft Business Central-platformen.
Førende inden for standard apps til produktion
Naveksa er en førende udvikler af standardapps til Business Central produktion, designet til at digitalisere processer for produktionsvirksomheder. Naveksa’s apps er skræddersyet til at udfylde huller og tilføje funktioner, der ikke er inkluderet i standard Business Central platformen og som adresserer de specifikke behov og udfordringer man typisk møder inden for produktionsindustrien.
Styrk din visuelle planlægning i Business Central
Boyum IT står bag en række apps til Business Central, herunder Netronic-løsningerne til visuel planlægning af produktion, ressourcer og projekter. Med disse apps kan din virksomhed få et stærkt værktøj til at skabe overblik, optimere planlægningsprocesser og sikre en mere effektiv udnyttelse af kapacitet og ressourcer.
Saml tidsregistrering, opgaver og økonomi i JobManager
Dynalogic JobManager er en specialiseret løsning til virksomheder, der arbejder projekt-, service- eller ordrebaseret. Systemet er bygget til Microsoft Dynamics 365 Business Central og giver dig et samlet overblik over alle opgaver – fra tidsregistrering og komme/gå til planlægning og ressourcefordeling.
Med JobManager kan du optimere processerne i din hverdag, sikre korrekt dataregistrering og få bedre indsigt i dine projekters rentabilitet. Løsningen er udviklet af danske Dynalogic, som i mere end to årtier har fokuseret på at skabe brugervenlige og effektive værktøjer til virksomheder, der ønsker mere styring og mindre administration.
Mobilløsninger til ERP, lager, produktion og service
Little Beacon er et dansk softwarehus, der udvikler cloud- og mobilbaserede løsninger, som problemfrit kan integreres med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med platformen MobiSolution får virksomheder fleksible værktøjer til lager, produktion, service og detailhandel.
Løsningen kan anvendes på tværs af hardwareplatforme og fungerer både online og offline, hvilket giver maksimal frihed i det daglige arbejde. Little Beacon fokuserer på at skabe brugervenlige systemer, der effektiviserer processer, reducerer fejl og giver medarbejderne bedre rammer til at yde deres bedste.
Tegn og arbejd med virksomhedens processer i Gluu
Gluu er en platform, der gør det enkelt for virksomheder at samle mennesker, processer og værktøjer i ét fælles system. I stedet for statiske manualer, som hurtigt bliver glemt, får du levende processer, der skaber overblik på tværs af organisationen.
Med Gluu kan du dokumentere, dele og forbedre arbejdsprocesser løbende så alle medarbejdere altid arbejder efter de samme retningslinjer.