Continia Expense Management
Indsendelse, opsamling og godkendelse af rejseafregninger og medarbejderudgifter er en tidskrævende proces, der reducerer din produktivitet og får dig til at tilbringe timevis foran tastaturet. Når du arbejder med fysiske kvitteringer, manuel dataindtastning og afstemning, opstår der let fejl og frustration, som kan påvirke dit arbejde negativt.
Continia Expense Management giver dig realtidsindsigt i medarbejderudgifterne.
Medarbejderne kan nemt uploade kvitteringer via Continia Mobile Expense App eller Continia Expense Portal, hvilket gør det muligt for dig at behandle udgifterne hurtigere.
Continia Expense Management giver dig realtidsindsigt i medarbejderudgifterne.
Medarbejderne kan nemt uploade kvitteringer via Continia Mobile Expense App eller Continia Expense Portal, hvilket gør det muligt for dig at behandle udgifterne hurtigere.
Transaktioner på firmakortet
Fordi Expense Management er integreret med alle de store kredit- og betalingskortsudbydere, er det nemt at automatisk importere, håndtere og afstemme betalingskortstransaktionerne. Hvis du ikke selv har indsendt en kvittering for transaktionen på firmakortet, opretter systemet en udgift, som mangler relevante informationer. Systemet sender udgiften afsted til brugeren med en påmindelse om at udfylde de manglende informationer.
Når medarbejderne skal indsende kørsel, ender de tit med at gætte på kilometerantallet – medarbejdere, der i forvejen har nok at se til, glemmer tit at få det noteret, eller også hopper de det helt over og prøver bare at huske på, hvor det lige var, de kørte henne. Medarbejderne kan nemt oprette kørselsruter ved at bruge Expense Appen eller Expense Portalen for at være sikre på, de får den korrekte tilbagebetaling.
Det kan hurtigt blive dyrt at tage på forretningsrejse. Med Expense Management kan du nemt beregne daglige diæter for overnatninger og måltider. Medarbejdere kan indsende rejseafregninger igennem Expense Appen eller Expense Portalen, hvor de specificerer rejseperioden, hotel, og daglige måltider.
Fjern manuelle dataindtastninger med den intelligente OCR i Expense Management. Med løsningen reducerer du fejl og sparer tid, fordi den genkender tekst fra dine kvitteringer og udfylder felterne i Expense App for dig.
Expense Management sender automatisk din udgift til de korrekte godkendelsesprocesser. Dette reducerer den tid, du skal vente på godkendelse, mens godtgørelserne kan gennemføres hurtigere. Du kan gennemse og godkende udgifter – uanset hvor i verden du er.
Spar tid og penge ved at håndtere dine købskontrakter, abonnementer, og andre tilbagevendende omkostninger fra ét samlet sted. Expense Management giver dig et overskueligt overbilk og sender dig notifikationer, når det er tid til at gennemgå abonnementerne, så du undgår at betale for noget, du ikke bruger.
Slip for besværet med at håndtere papir. Opbevar, indekser, og bevar dine data sikkert, så du beskytter integriteten af dine originale dokumenter, samtidig med at du overholder reglerne. Følg hvert dokuments vej fra modtagelse til endelig bogføringspost så du får det fulde overblik, og tilgå din historik på få sekunder! Godkendt og certificeret i Tyskland som en pålidelig, revisionssikker arkiveringsløsning.
.